Huikea Tapahtumatuotanto

Mikä on Huikea Tapahtumatuotanto?
Tiesitkö, että tapahtuman ei välttämättä tarvitse olla yrityksellesi kulu, vaan se voi myös tuottaa myyntiä? Kerro meille myynnillinen haasteesi, niin kerromme millaisella tapahtumalla haaste ratkeaa!

Huikea Tapahtumatuotanto on nappivalinta tapahtumatoimistokumppaniksi erityisesti silloin, kun tapahtumalla on myynnillisiä tavoitteita. Huikealla on yli 7 vuoden kokemus myyntitapahtumien tuottamisesta, niin messujen kuin yritystapahtumien. Vuodet ovat tuoneet tiimille lujaa ammattitaitoa ja myynnillisen otteen kaikkeen tapahtumasuunnitteluun - eli kuinka tapahtuman avulla voi lisätä myyntiä, tai keventää kustannuksia oikeiden yhteistyökumppaneiden kanssa.

Mitä tapahtumistamme on sanottu?
Paras osa tapahtumaa kerta toisensa jälkeen on tyytyväinen, ja kunnianhimoisista tavoitteista huolimatta positiivisesti yllätetty asiakas. Kuulemme työstämme mm. tällaista palautetta:

“Vuosikymmeniä on kierretty kalliita ulkomaalaisia messuja, ja tällä yksittäisellä 100-vuotisjuhlalla brändin arvo nousi pirusti enemmän kun noilla messuilla yhteensä.” -Ville Laine, Lojer, toimitusjohtaja

“Kiitosviestejä satelee jokaisesta maailmankolkasta.” -Martin Härmälä, Lojer, markkinointijohtaja

“Parhaat bileet missä olen ikinä käynyt, ja missä tulen ikinä käymään.” -Kutsuvieras, Fortum

MILLAINEN TAPAHTUMA PALVELISI TEIDÄN TAVOITETTANNE PARHAITEN?

Vuokratuottaja helpottamaan henkilöstövajetta?
Asiakkaamme törmäävät monesti samaan ongelmaan ennen yhteydenottoaan meihin: tapahtuman tekeminen on aloitettu ja tapahtumatila on varattu, mutta venuen yhteyshenkilön toimenkuvaan ei kuulukaan tarvittavan esiintyjän bookkaaminen eikä tilan valaistuksesta vastaaminen, ja oma aika on kortilla.

Huikealta voit vuokrata tuottajan remmiin vaikkapa 4 tai 8 tunniksi, ja toimeksiantoina voi olla esimerkiksi yhteydenpito tapahtumatilan kanssa, esiintyjien kartoittaminen, esiintyjien vaatiman tekniikan tilaaminen ja tuotantopalaverien hoitaminen.

Vuokratuottaja on helppo tapa myös tutustua Huikean tiimiin ja toimintamalleihin sekä aloittaa yhteistyö - pienen kokoluokan tapahtuman tuotanto hoituu helposti vuokratun tuottajan ohjauksessa.

Kumppanihankinnan ulkoistaminen myyntitavoitteisiin pääsemiseksi?
Tapahtuman ei tarvitse olla kustannus - laadukkailla kumppanuuksilla tapahtuma voi olla muiden, myynnillisten tai markkinoinnillisten hyötyjensä lisäksi myös tuottavaa liiketoimintaa itsessään. Monissa tapahtumissa, kuten messuilla, kumppanihankinnan onnistuminen on kriittinen osa tapahtuman tulosta. Huikean intohimona on viedä tapahtuma sen taloudellisiin tavoitteisiin.

Huikean erityisosaamisalueella on myynnilliset haasteet tapahtumissa ja tapahtumien kumppanihankinnassa. Ratkomme puolestasi vaikkapa tapahtuman haasteet keskikaupan koon kasvattamisessa, prospektoinnin laadussa tai ostonesteiden purkamisessa.

Huikea voi tuottaa tapahtuman kokonaisuudessaan, tai irrallisena osana vain esimerkiksi sponsori- ja yhteistyökumppanihankinnan.

Vuosijuhla sitouttamaan henkilöstöä ja alihankkijoita?
Gaalajuhla tarjoaa upeat puitteet muistaa ja palkita henkilöstöä, alihankkijoita, jälleenmyyjiä tai asiakkaita. Tapahtuman tavoitteena voi olla esimerkiksi kumppanien sitouttaminen, unohtumattoman muistijäljen jättäminen tai onnistumisista palkitseminen. Henkilöstön sitouttamiseen käytetyt eurot palaavat nousevana tuottavuutena ja tuloksena.

Virtuaalitapahtuma tavoittamaan asiakkaanne pitkienkin matkojen takaa?
Vuoden 2020 trendikkäin tapahtumatyyppi on tullut jäädäkseen. Sen lisäksi, että virtuaalitapahtuma on oivallinen tapa tavata ihmisiä maailmanlaajuisen pandemian kourissa, se on myös äärimmäisen kustannustehokas työkalu myyjälle normaalissakin maailmantilanteessa. Virtuaalitapahtuman etuina perinteiseen tapahtumaan verrattuna on edullisuus, matala kynnys osallistua välttämällä matkustamisen, ekologisuus, datan hyödyntäminen ja monistettavuus.

Seminaari vakuuttamaan kohderyhmänne asiantuntijuudestanne?
Yrityksen kilpailutekijöiden ja tavoitteiden esittely sekä asiantuntija-aseman esiintuomiselle kutsuvierasseminaari tarjoaa mahtavat puitteet. Seminaarin sisällöstä tehdään mahdollisimman houkutteleva yhdistämällä valitun teeman mukaista ajankohtaisuutta sekä yrityksen avainviestejä kohdeyleisön näkökulma huomioiden.

Seminaari yhdistyy luontevasti minimessuihin, joilla päästään esittelemään tarkemmin yrityksen palveluita ja tuotteita. Minimessuille voidaan kutsua mukaan yrityksen sidosryhmiä tuomaan lisäarvoa kohderyhmälle sekä jakamaan tapahtuman kustannuksia.

Lean tapahtumakonseptointi selvittämään, millaisen tapahtuman kohderyhmänne oikeastaan haluaa?
Huikea työskentelee leanein metodein. Haluamme toteuttaa tapahtumia, jotka on jo ennakkoon testattu toimivaksi. Tapahtumasuunnittelussa on monesti ongelmana kohderyhmätuntemus - tai sen puute. Loistavia tapahtumakonsepteja voidaan luoda niin datalla kuin hyvällä tuurillakin.

Huikea on kiinnostunut siitä, miksi kohderyhmä osallistuu tai ei osallistu tapahtumaan, millaisia odotuksia sillä on ja kuinka nuo odotukset täyttyvät. Lean Tapahtumakonseptointi on Huikean luoma menetelmä, jolla selvitetään kevyesti kohderyhmän mielenliikkeet - ja näin tehdyt valinnat perustuvat mutun sijaan dataan.

Jotakin muuta?
Tutustu meihin tarkemmin nettisivuillamme, varaa suoraan tapaaminen kalenteristamme, tai soittele Anniinalle, niin suunnitellaan tarpeitanne palveleva tapahtumakonsepti!

Millaisia tapahtumia olemme tehneet?
Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, ja liikkuva kuva vielä enemmän. Katso alempaa videoesimerkkejä töistämme sekä Huikean Anniinan ja Maikki Median Tuuli-Elinan haastattelu virtuaalitapahtumien onnistumisen tärkeimmistä pointeista.
Tapahtumatuotanto
TapahtumatuotantoMessutVirtuaalitapahtumatMyynnilliset tapahtumatYritystapahtumat
Sijainti:
Tampere
Toiminta-alue:
Koko Suomi
Palvelut ja hinnasto
Huikean luomat tapahtumat ovat aina uniikkeja, ja ne rakennetaan kohderyhmä ja tavoitteet huomioiden. Näin ollen tapahtuman hintakin on aina yksilöllinen - toisinaan Huikea on tapahtumassa mukana vain konsultin roolissa, jolloin hintalapuksi voi jäädä esimerkiksi 1200 €, toisessa ääripäässä Huikea voi toteuttaa esimerkiksi suuret, monipäiväiset messut pienimpiä yksityiskohtia myöten, jolloin kustannus voi olla useita satoja tuhansia. Keskimääräisessä tuottamassamme tapahtumassa hinnatkin jäävät tähän välille.

Huikealle tärkeää hinnoittelussa on läpinäkyvyys ja kustannustehokkuus. Läpinäkyvyys tarkoittaa, että kanssamme laskuilta ei löydy yllätyksiä tai mitään, mistä ei ole yhdessä sovittu. Kustannustehokkuudella tarkoitamme, että tiedämme asiakkaan tavoitteiden kannalta mihin tulee panostaa ja missä kohdissa pystytään karsimaan kustannuksia. Budjetti ei määrittele lopputulemaa, mutta vaikuttaa oleellisesti siihen millainen toteuttamistapa voidaan konseptoida.

Saimme eräältä asiakkaaltamme luvan julkaista heidän tapahtumansa tuotantobudjetin toteuttamastamme myynnillisestä virtuaalitapahtumasta - voit ladata materiaalin täältä.

Mikäli olet kiinnostunut muunlaisen tapahtuman hinnoittelusta, ollaan yhteydessä! Tapahtuman alkukartoitus - joka sisältää kevyen tapahtumakonseptin ja kustannusarvion - on veloitukseton eikä velvoita ostamiseen.

Vuokratuottaja - hinnasto
  • 4h 650 € + alv
  • 8h 1200 € + alv

Kyselyt ja varaukset

Tilaisuuden tiedot

Yhteystiedot

Lähettämällä kyselyn hyväksyt
käyttöehdot ja tietosuojalausekkeen.
Huikea Tapahtumatuotanto