Mall of Tripla kauppakeskuksen sydämessä sijaitsee näyttävä Tapahtuma-aukio, joka on kuluttajien ja brändien täydellinen kohtaamispaikka. Tapahtuman järjestäminen Triplan Tapahtuma-aukiolla mahdollistaa näyttävän elämyksen ilman säävarausta.
Tila on ollut suosittu muun muassa seuraaville kuluttajatapahtumille:
- Lanseeraustapahtumat
- Urheilutapahtumat
- Messut
- Vaikuttajatapahtumat
Valmis tapahtumatekniikka ja poikkeukselliset suuret digipinnat helpottavat näyttävien elämystapahtumien logistiikkaa.
1. Lyömätön sijainti ja saavutettavuus
Triplan Tapahtuma-aukio tarjoaa ainutlaatuisen ympäristön, jossa yleisö on jo valmiiksi paikalla. Viikoittain yli 550 000 kävijää liikkuu Mall of Triplassa, mikä takaa tapahtumallesi näkyvyyden ilman erillistä houkuttelua.
Tapahtuma-aukio sijaitsee kauppakeskuksen vilkkaalla katutasolla, 4. kerroksessa Little Manhattanilla, jossa yleisö virtaa paikalle suoraan eri kulkuvälineistä, hotellista, toimistoista ja kauppakeskuksen eri kerroksista.
Julkisen liikenteen asema on samassa kerroksessa, mikä tekee tapahtumasta helposti saavutettavan niin lähialueilta, muualta Suomesta kuin myös Helsinki-Vantaan lentokentältä. Täysin esteetön pääsy varmistaa, että tapahtumasi on avoin kaikille.
2. Vaikuttava tila ja käyttövalmis tekniikka
Triplan 700 m² kokoinen Tapahtuma-aukio tarjoaa näyttävän ja elämyksellisen ympäristön, jossa huipputason valo- ja äänitekniikka on valmiina käyttöön. Suuri digitaalinen näyttö ja kolme vaikuttavaa kattokuutiota luovat täydelliset puitteet konserteille, tuotelanseerauksille, brändien kohtaamisille, kulttuuritapahtumille ja muille suurille tilaisuuksille – unohtamatta urheilujuhlia. Tila on avoin yleisölle ja mahdollistaa myös iltatapahtumat.
Eikä tässä vielä kaikki. Tapahtuma-aukion vieressä sijaitsevat yksi Suomen parhaista Sokos-hotelleista sekä kattavat ravintola- ja viihdepalvelut. Tapahtumaasi voidaan laajentaa myös BioRexin elokuvasaleihin, elämykselliseen Black Box -tilaan, hotellin kokoustiloihin tai Biitsi ja Surf House -konseptitiloihin. Jokainen toteutus räätälöidään täysin brändisi ja tavoitteidesi mukaan.
3. Ohittamaton huomio tapahtumallesi
Mall of Triplassa tapahtumasi ei jää huomaamatta. Tapahtuma-aukio on jo valmiiksi vilkas kuluttajien kohtaamispaikka, mutta sen lisäksi voit hyödyntää Triplan omat markkinointikanavat – lukuisat diginäytöt ympäri kauppakeskusta, äänimainonnan sekä kauppakeskuksen aktiiviset sosiaalisen median kanavat. Näiden avulla tavoitat viikoittain yli 550 000 kuluttajaa kaupallisessa ympäristössä, jossa ihmiset tekevät ostopäätöksiä ja viettävät vapaa-aikaansa.
Triplan tapahtumatiimi auttaa tarvittaessa markkinoinnin suunnittelussa, jotta tapahtumasi saa ansaitsemansa näkyvyyden. Voit esimerkiksi aloittaa markkinoinnin jo asemahallissa ja ohjata kävijät suoraan tapahtumasi pariin.
Lue lisää toteutuksista: https://triplamedia.malloftripla.fi/