Would you like more information or a customized offer?
Toimivat tilat ja suhteellisen runsaasti tarjoilu ja kattausvälineitä. Tilat olivat melko siistit ja sauna erityisesti oli siisti. Miinus ettei varaaja päässyt autolla pihaan, vaan joutui kantamaan kaiken kadulta sisälle ja maksamaan parkin toki erikseen. Vietimme siis juhlat jossa oli tarjoiltavaa suht runsaasti, joten oli melko paljon kannettavaa. Opastusta paikkaan ei ollut joten kun ei ollut paremmasta tietoa niin avattiin aina saapuville vieraille porttia erikseen ja myös pois lähtiessä jonkun piti käydä avaamassa portti avaimella. Muuten kyllä tykkäsin.
Are you interested in Kåren | Sauna ja kerhotila?