Sani Leino sosiaalisen median asiantuntija ja modernin myyntityön valmentaja, joka tunnetaan energisistä ja mukaansatempaavista myyntivalmennuksista ja myynnin motivaatiopuheista.
Hän on erikoistunut tunneälykkään ja modernin myyntityön valmentamiseen ja tunnetaan Social Selling pioneerina kotimaassa ja kansainvälisesti.
Sanilla on lähes 15 vuoden kokemus tuloksellisesta ja palkitusta myyntityöstä B2B ja B2C myynnin parissa erityisesti ICT-, Telecom- ja Retail -puolilla. Viimeisten kymmenen vuoden aikana Sani on työskennellyt mm. Toyotalla, Gigantissa, DNA:lla, myyntiyhtiö Rainmakerilla ja teknologiayhtiö ThingLinkillä erilaisissa myynnin tehtävissä. Vuodesta 2018 Sani on toiminut perustamansa Social Company Oy:n toimitusjohtana ja myyntivalmentajana auttaen yritysten myyntiprosessien modernisoinnissa.
Vuonna 2016 Sani listattiin maailman sadan vaikutusvaltaisimman Social Selling vaikuttajan joukkoon maailmassa, jonka lisäksi hän on ainoana suomalaisena ollut mukana luomassa maailman ensimmäistä digitaalisen myynnin ammattilaistutkintoa (Professional Diploma in Digital & Social Selling) arvostetulle Digital Marketing Institutelle Irlantiin. Hänet tunnetaan myös #Myyntikirja ja Viiden tähden asiakaskokemus tietokirjojen kirjailijana.
Startup-piireissä Sani tunnetaan erityisesti Entrepreneurship Society (ES) -toiminnan yhtenä pioneereistä Suomessa. Sani on ollut toteuttamassa ja luomassa Suomeen vahvaa Startup ja opiskelijayrittäjyyskulttuuria vuodesta 2007. Sani on palkittu Inno Drive – Innovaatiopalkinnolla opiskelijayrittäjyystoiminnasta erityisesti perustamiensa Yrittäjyystiistai, Metropolialueen Yrittäjyysakatemia (HMEA) ja Laurea Entrepreneurship Society (LaureES) instituutioiden ansiosta
PUHEENVUOROT
Sani Leino on yksi kotimaan kysytyimpiä puhujia erityisesti sosiaalisen median, myynnin digitalisaation vaikutusten ja asiakaskokemuksen tiimoilta. Hän on tunnettu energisistä ja mukaansatempaavista puheenvuoroistaan, sekä Suomessa, että ulkomailla yli 130 keikan vuositahdilla. Sani oli myös ehdolla ”Vuoden Puhuja 2017” -kilpailussa.
Alle on koottu esimerkkinä suosituimpia puheenvuorojen aiheita, nappaa joku suosituimmista tai juttele lisää tarkemmin, niin mietitään yhdessä löydetäänkö yhdessä vieläkin parempi aihe tai kenties joku ihan toinen talentti tilaisuuteen.
Sosiaalinen myynti / Social Selling
- Social Selling – Sosiaalinen media on uusi kädenpuristus
- Sosiaalinen media ammattikäytössä – Miten saat sosiaalisesta mediasta työkalun itsellesi?
- Aikavarkaasta arvontuottajaksi – Miten saat seteleitä somesta
- Always Be Helping – Sosiaalinen myynti käytännössä
LinkedIn & Twitter
- LinkedInin tehokas hyödyntäminen asiantuntijan ja myyjän näkökulmasta
- Twitter tutuksi – Miten teet taaloja 280 merkillä?
- Social Selling Index & LinkedIn Sales Navigator
Digitalisaatio & Teknologia
- Digitalisaatio & Teknologia – Maailma muuttuu vauhdilla, pysytkö perässä
- Sosiaalinen liiketoiminta – Miten mobiili maailma ja some muuttaa maailmaa
- Digitaalinen markkinointi – Miten erottua edukseen kohinan keskeltä?
Moderni myynti
- Modernin myynnin käsikirja – Miten asiakas haluaa tulla kohdatuksi?
- Keskeyttävän ja tuputtavan myynnin aika on ohi – Modernin myynnin askelmerkit
- Myynti 2020 – Miten myynnin tulisi muuttua vastaamaan asiakkaan tapoja ostaa
- Myyntihakkerointi – Miten myyjä valjastaa teknologian ja somen työvälineiksi
Asiakaskokemus
- Viiden tähden asiakaskokemus – Tee asiakkaistasi faneja
- Asiakkaan aikakausi – Miten moderni yritys vastaa nouseviin odotusarvoihin?
- ”Kaikki mulle heti nyt.” – Miksi asiakkaiden odotusarvot nousevat jatkuvasti?
- Lupaa-Lunasta-Yllätä-Ylitä – Odotusarvot ylittävä asiakaskokemus.
KEYNOTE – PUHEENVUOROT – AIHEALUEET
- Social Selling – Sosiaalinen myynti
- Asiantuntijabrändäys – Henkilöbrändäys
- Moderni myynti – Myynti digitaalisissa ympäristöissä
- Ostokäyttäytymisen muutos ja sen vaikutus B2B-myyntiin
- Sosiaalisen median tila ja tulevaisuus
- Sosiaalinen liiketoiminta – Miten sosiaaliset kanavat muuttavat bisnestä
- Ajan & energianhallinta – Miten selvitä modernissa työelämässä
- Esiintymisvalmennus & Vaikuttava viestintä
- LinkedIn – Twitter – Facebook – ammattikäytössä
- Sosiaalinen johtaja – SOCIAL CEO
- Viestinnän murros – Miten modernin johtajan tulisi viestiä verkossa
- Menestyvä myyntityö digiaikana – Miten avaat asiakkuuksia 2020
- Ostoprosessin ymmärtäminen – Modernin myyntiprosessin rakentaminen
- Tunneälykäs myyntityö – Miten mukautat toimintaasi asiakkaiden kanssa